9 czerwca w Komendzie Głównej Policji odbędzie się konferencja prasowa inaugurująca kolejną edycję kampanii "Pozory mylą, dowód nie" prowadzonej przez Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego - Browary Polskie pod hasłem "Odpowiedzialny sprzedawca". Celem kampanii jest zapobieganie sprzedaży alkoholu osobom niepełnoletnim.
9 czerwca w Komendzie Głównej Policji odbędzie się konferencja prasowa inaugurująca kolejną edycję kampanii "Pozory mylą, dowód nie" prowadzonej przez Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego - Browary Polskie pod hasłem "Odpowiedzialny sprzedawca". Celem kampanii jest zapobieganie sprzedaży alkoholu osobom niepełnoletnim.
9 czerwca w Komendzie Głównej Policji odbędzie się konferencja prasowa inaugurująca kolejną edycję kampanii "Pozory mylą, dowód nie" prowadzonej przez Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego - Browary Polskie pod hasłem "Odpowiedzialny sprzedawca". Celem kampanii jest zapobieganie sprzedaży alkoholu osobom niepełnoletnim.
W Komendzie Głównej Policji 9 czerwca odbędzie się konferencja prasowa inaugurująca kolejną edycję kampanii "Pozory mylą, dowód nie" prowadzonej przez Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego - Browary Polskie pod hasłem "Odpowiedzialny sprzedawca". Głównym celem kampanii jest przeszkolenie sprzedawców w obszarze zapobiegania sprzedaży alkoholu osobom niepełnoletnim.
Podczas konferencji zostanie zaprezentowana internetowa platforma szkoleniowa dla sprzedawców, która jest bezpłatnym, uniwersalnym i ogólnodostępnym narzędziem e-learningowym podnoszącym kwalifikacje sprzedawców w obszarze asertywnych zachowań dotyczących odmowy sprzedaży alkoholu osobom niepełnoletnim. Szkolenie dostępne jest on-line na platformie